Apvieno visu uzņēmuma darbībai nepieciešamo vienā programmatūrā ar ERP sistēmu!

ERP sistēma ir programmatūra, kas apvieno dažādas uzņēmuma darbībai nepieciešamās funkcijas vienā sistēmā. Šīs funkcijas visbiežāk tiek iedalītas grupās jeb moduļos, piemēram, realizācijas, grāmatvedības, loģistikas, ražošanas un citos moduļos. ERP jeb uzņēmuma vadības sistēma palīdz optimizēt ikdienas uzņēmuma darbus, padara informācijas apmaiņu starp dažādām nodaļām daudz ātrāku un palīdz efektīvāk paveikt garlaicīgas ikdienas rutīnas.

Kādiem uzņēmumiem piemērotas uzņēmuma vadības sistēmas?

Vai zinājāt, ka uzņēmuma vadības sistēmas nav nekas jauns? To pirmsākumi patiesībā meklējami pirms vairāk kā 60 gadiem. Kādreiz tās bija samērā dārgas un to uzturēšanai bija nepieciešami specifiski datori, taču, tehnoloģijām strauji attīstoties, tās arī ir sekojušas līdzi laikam. Mūsdienās ERP sistēmas tiek piedāvātas arī mākoņos, kas nozīmē, ka lietotājs savam profilam var piekļūt no dažādiem datoriem, dažādām atrašanās vietām kamēr vien ir pieejams stabils interneta savienojums.

Standard Books ERP sistēmas plašās pielāgojamības iespējas to padara par piemērotu risinājumu kā dažādu lielumu, tā arī dažādu nozaru uzņēmumiem. Nav nozīmes vai uzņēmumam ir neliels interneta veikals vai ražotne ar vairākiem simtiem darbinieku – ERP sistēma palīdzēs uzturēt kopīgu datu bāzi visām uzņēmuma ikdienas svarīgākajām darbībām.

Kādas ir Standard Books ERP sistēmas būtiskākās priekšrocības?

ERP sistēmām ir pieejamas plašas integrācijas iespējas, kas palīdz izveidot vienotu datu bāzi.

Plašs atskaišu klāsts, kas ataino datus un palīdz pieņemt uz statistiku balstītus lēmumus.

Ikdienas darbu automatizācija un optimizācija, kas palīdzēs samazināt kļūdas un palielināt efektivitāti.

Plašas pielāgojamības iespējas ļaus izmantot sistēmu efektīvi arī tad, kad uzņēmums turpinās augt un attīstīties.

Palīdzēs nodrošināt ātru komunikācijas apmaiņu starp uzņēmuma nodaļām.

Nepieciešams atbalsts ERP sistēmas ieviešanā?

Mēs zinām, ka jaunu tehnoloģisku risinājumu ieviešana uzņēmumā var būt kā lasīt grāmatu svešvalodā. Tieši šī iemesla dēļ Burti komanda piedāvā atbalstu Standard Books uzņēmuma vadības sistēmas ieviešanā, lai katrs spertais solis būtu drošs un pārliecības pilns. Mūsu komanda jau no paša sistēmas ieviešanas sākuma palīdzēs izvēlēties efektīvākos risinājumus, automatizēt ikdienas darbus un parūpēsies, lai sistēma darbojas efektīvi.

Papildus atbalstam piedāvājam arī dažādus Burti Paplašinājumus, kas palīdzēs ātrāk, precīzāk un efektīvāk paveikt dažādas ikdienas garlaicīgās rutīnas:

  • Rest API – plašas integrācijas iespējas ar e-komercijas platformām, CRM, un citām sistēmām.
  • Automātiskie atgādinājumi –  automātiska atgādinājuma vēstuļu veidošana un izsūtīšana.
  • Plānotās darbības – dažādu Apkalpošanas funkciju automatizācija ar noteiktiem laika intervāliem.
  • Bankas palīgs – rēķinu atpazīšana, automātiska maksājumu, avansa norēķinu reģistrācija un grāmatošana.