Revolūcija atbalstā: kā MI pārveido Burti klientu servisu

Uzņēmumā Burti mēs pastāvīgi cenšamies uzlabot savu pakalpojumu efektivitāti un lietderību, īpaši attiecībā uz klientu atbalstu. Mēs esam priecīgi paziņot par nozīmīgu soli uz priekšu šajā misijā: mēs esam izstrādājuši modernu mākslīgā intelekta (MI) tērzēšanas rīku, kas radīts, lai pilnveidotu mūsu atbalsta personāla darbu kā vēl nekad.

Mēs savu jauno asistentu sirsnīgi nosaucām par Kurtu.

Iedomājieties pasauli, kurā katram atbalsta aģentam ir tūlītēja piekļuve visām publiski pieejamām zināšanu bāzēm par Standard ERP, Standard Books, flex.bi un citiem inovatīviem produktiem, ar ko strādā Burti. Tieši šādu nākotni mēs veidojam.

Izaicinājums: informācijas pārblīvētība un ātruma nepieciešamība

Mūsdienu biznesa programmatūras ainava ir sarežģīta un nepārtraukti attīstās. Mūsu produkti, lai gan ir jaudīgi un visaptveroši, ģenerē milzīgu dokumentācijas, forumu diskusiju un labākās prakses apjomu. Lai gan mūsu atbalsta komanda ir augsti kvalificēta un mērķtiecīga, nav viegli orientēties šajā milzīgajā informācijas jūrā, lai atrastu precīzu atbildi uz klienta unikālo pieprasījumu. Tas var novest pie ilgāka risinājumu laika un, reizēm, nepieciešamības eskalēt jautājumus, kurus varētu atrisināt ātrāk, ja būtu tūlītēja piekļuve specifiskām zināšanām.

Risinājums: inteliģents atbalsta tērzēšanas rīks — iepazīstieties ar Kurtu!

Mūsu MI tērzēšanas rīks, Kurts, nav tikai vēl viena meklētājprogramma. Tā ir sarežģīta mācību sistēma, kas nepārtraukti uzņem un apstrādā informāciju no daudziem publiskiem avotiem. Tas ietver:

  • Oficiālā dokumentācija: Visaptverošas rokasgrāmatas, ceļveži un specifikācijas programmatūrām Standard ERP, Standard Books, flex.bi un citām.

  • Kopienu forumi un zināšanu bāzes: Ieskati, risinājumi un diskusijas no lietotāju kopienām un ekspertu forumiem.

  • Burti iekšējās zināšanas: Mūsu pašu ekspertu izveidota labākā prakse, bieži uzdotie jautājumi un pārbaudīti risinājumi.

Kurts tika izveidots, pateicoties dāsnajam atbalstam un resursiem, ko nodrošināja ES Digitalizācijas Fonds. Šis finansējums ir bijis izšķirošs, lai mēs varētu veltīt nepieciešamo laiku un zināšanas šī jaudīgā rīka izstrādei.

Tērzēšanas rīks ir izstrādāts tā, lai saprastu klienta pieprasījuma kontekstu. Kad atbalsta aģents ievada vaicājumu vai klienta problēmas aprakstu, MI ne tikai parāda atslēgvārdus; tas analizē nodomu un sniedz atbilstošu, precīzu informāciju, kas tieši saistīta ar konkrēto problēmu.

Kā Kurts pārveido mūsu atbalsta personāla darba plūsmu

  • Tūlītēja piekļuve plašām zināšanām: Mūsu konsultantiem vairs nebūs jātērē vērtīgs laiks, meklējot informāciju vairākās platformās. Kurts darbojas kā centrāla, inteliģenta zināšanu krātuve.

  • Kontekstuāla izpratne: Kurts sniedzas tālāk par vienkāršu atslēgvārdu atbilstību, izprotot klienta problēmas nianses, lai sniegtu ļoti atbilstošus risinājumus.

  • Ātrāks risinājumu laiks: Pateicoties ātrai piekļuvei precīzai informācijai, aģenti var daudz ātrāk diagnosticēt un atrisināt problēmas, tādējādi nodrošinot apmierinātākus klientus.

  • Uzlabota apmācība un ievads darbā: Jaunie atbalsta darbinieki var izmantot Kurtu, lai ātri apgūtu produktu sarežģītību un izplatītākās problēmas, ievērojami samazinot mācīšanās laiku.

  • Konsekvence atbalstā: Izmantojot vienotu zināšanu bāzi, Kurts palīdz nodrošināt, ka klienti saņem konsekventu un precīzu informāciju neatkarīgi no tā, ar kuru konsultantu viņi sazinās.

  • Koncentrēšanās uz sarežģītām problēmām: Automatizējot piekļuvi viegli pieejamai informācijai, mūsu aģenti var veltīt vairāk savas pieredzes sarežģītākiem, unikāliem izaicinājumiem, kas patiešām prasa cilvēka problēmu risināšanas prasmes.

Skatoties nākotnē: Burti atbalsta un MI iniciatīvas nākotnē

Kurts ir tikai sākums. Šī inteliģentā aģenta palaišana iezīmē pirmo veiksmīgo produktu no mūsu jaunās, mērķtiecīgās iniciatīvas mākslīgā intelekta integrēšanai.

Mēs esam izveidojuši spēcīgu iekšējo struktūru, kas īpaši paredzēta MI potenciālās izmantošanas novērtēšanai gan mūsu uzņēmumā, gan, kas ir būtiski, mūsu klientu uzņēmējdarbībā. Šī sistēma jau aktīvi darbojas, pētot jaunas iespējas un strādājot pie citu MI virzītu produktu izstrādes, kas var automatizēt procesus, sniegt dziļāku ieskatu un radīt ievērojamu pievienoto vērtību.

Šī stratēģiskā koncentrēšanās, ko atbalsta ES Digitalizācijas Fonds, nodrošina, ka mēs ne tikai pieņemam jaunas tehnoloģijas, bet arī izstrādājam praktiskus, reālos MI risinājumus, kas nāk par labu gan mūsu komandai, gan mūsu klientiem.

Izmantojot mākslīgā intelekta spēku, mēs ne tikai padarām mūsu atbalsta personālu efektīvāku, bet arī paaugstinām vispārējo klientu pieredzi. Mēs uzskatām, ka šī iniciatīva nodrošinās vēl ātrākus, precīzākus un apmierinošākus risinājumus visiem mūsu klientiem.

Sekojiet līdzi turpmākajiem jaunumiem, jo mēs turpinām attīstīt un integrēt progresīvas tehnoloģijas, lai jūs apkalpotu vēl labāk!

SIA Burti, reģ.nr. 40003559810, atveseļošanas fonda ietvaros veic ieguldījumu komercdarbības procesu uzlabošanā.

Atbalstāmā darbība: Jaunu digitālu risinājumu izstrāde. 

 

Risinājums: Ieviest darbinieku atbalsta aģentu ar mākslīgā intelekta integrāciju.