Standard ERP Servisa Līmeņi

Mēs priekšroku dodam ilgtermiņa sadarbības veidošanai ar klientiem. Tas nozīmē, ka vienmēr mēģināsim rast laiku un sniegt palīdzību jebkuram klientu vaicājumam, tomēr uzskatām, ka HansaWorld apkalpošanas līguma slēgšana ir abpusēji izdevīga.


Atbilstoši Jūsu prasībām pret veicamo darbu izpildes laiku, mūsu atbildes laiku, apkalpošanas līguma izmaksām un citiem kritērijiem, Jūs, kopīgi ar mūsu konsultantiem varēsiet izvēlēties sev izdevīgāko apkalpošanas līgumu.
Zemāk esošās tabulas ilustrē atšķirības starp apkalpošanas līgumu līmeņiem un parāda reālus piemērus un ieguvumus katrā no līmeņiem

  Starta Pamata Standarta (Ieteicams) Biznesa
Cena (Atkarībā no HansaWorld abonēšanas maksas) 0% 10% 20% 60%
SL Minimālā maksa mēnesī 0 EUR 10 EUR 30 EUR 100 EUR
Maksimālā pakalpojumu sniegšanai izmantojamā iemaksa 0% 0% 50% 60%
Konsultāciju cena Pilna Samazināta Samazināta Samazināta
Pieejamība 9-17* 9-17* 8-18* 8-18
Reakcijas laiks Mazāk kā 2 darba dienas (16 darba stundas) Mazāk kā 1 darba diena (8 darba stundas) 4 stundu laikā* 2 stundu laikā
Ikgadējā sistēmas diagnostika -
JIRA Uzdevumu pārvaldība - -
Bezmaksas statusa tikšanās - -

* Darba dienās

Piemērs: Standard ERP ar abonēšanas maksu 1000EUR mēnesī

  Starta Pamata Standarta Biznesa
Apkalpošanas Cena 0EUR 50EUR 200EUR 600EUR
Daļa, kas piemērojama kā atlaide pakalpojumiem 0EUR 0EUR 100EUR 360EUR



Pakalpojumu izmaksas: 100EUR apjomā
  Starta Pamata Standarta Biznesa
Piešķirtā atlaide 0EUR 0EUR 100EUR 100EUR
Maksājums 100EUR 100EUR 0EUR 0EUR


Pakalpojumu izmaksas: 200EUR apjomā
  Starta Pamata Standarta Biznesa
Piešķirtā atlaide 0EUR 0EUR 100EUR 200EUR
Maksājums 200EUR 200EUR 100EUR 0EUR


Pakalpojumu izmaksas: 500EUR apjomā
  Starta Pamata Standarta Biznesa
Piešķirtā atlaide 0EUR 0EUR 100EUR 360EUR
Maksājums 500EUR 500EUR 400EUR 140EUR


Customers big (quotes)


  • Kaspars Skribanovskis
    Valdes priekšsēdētājs
    Kopā ar SIA Burti komandu rūpīgi strādājot pie Hansaworld Standard ERP ieviešanas un pielāgošanas mūsu biznesa vajadzībām, esam panākuši manas vīzijas par to, kā jāstrādā uzņēmumam, piepildīšanos. Kā vienu no veiksmīgās sadarbības rādītājiem varu minēt faktu, ka ar Hansaworld Standard ERP palīdzību mūsu darbinieku efektivitātei palielinoties par teju 30%, pat krīzes laikā spējām ne tikai saglabāt uzņēmuma apgrozījumu iepriekšējo gadu līmenī, bet to kāpināt.